sjukstuga

Jaha då kan vi snart lägga denna dag i sjukstugan till handlingarna. Så trött på detta nu! Inte för att det har gått flera veckor...har väl egentligen gått en. Men nu får det liksom vara nog. Två febriga pojkar när vi båda är krassliga blir lite för mycket. Sen har de ju sovit oroligt båda två. I helgen sov jag med storebror i stora sängen och mannen fick sova i hans säng med lillebror i liggdelen bredvid sig på golvet. Utav oss vuxna hade väl jag det skönast, jag slapp ju ligga med fötterna utanför sängen.

Till något roligt. Man skulle kanske kunna säga att jag ammat för sista gången nu. Usch så dramatiskt det lät. Ja men kanske är det så att jag aldrig mer kommer amma. Nu kändes det helt plötsligt sorgligt och inte som den stora seger jag i morse kände. Hmmm. 
I morse nöjde sig lillebror med välling ur flaskan vid 07 då han vanligtvis ammas. Hoppas på favorit i repris i morgon igen.


En febrig lillebror nerbäddad i soffan 



Kommentera här: