Igen...

Jaha då va förkylningen här igen. Så typiskt, jag & lillebror som skulle på babyrytmik idag. Men eftersom jag hostar så fort jag ska prata (känns det som iaf) & lillebror har feber så fick vi snällt stanna hemma. Hoppas detta är snabbt övergående och att Lillebrors feber egentligen beror på annalkande tänder. Tycker de där gaddarna borde komma fram strax...lr så har de kanske drunknat i all saliv. 

Har iaf fått tummen ur & städat här hemma idag. Medan svärmor strök gardiner & lekte med lillebror tog jag en svängom med dammsugaren. Storebror följde med farfar för att hämta massa ved. Vilket äventyr för en treåring, att med släpkärra fara iväg med bästa farfar. Han somnade snabbt nu ikväll kan jag säga, hoppas på sovmorgon! 

I morgon väntar en lång dag hemma med bröderna innan pappan kommer hem & vi kan duka fram fredagsmyset. 


Ursäkta det bildlösa inlägget..
Men det har helt enkelt inte varit något värt att ta kort på idag. Ska bättra mig 



Kommentera här: