En sån dag...

En sån där dag blev det...en som började med kaos och stress men avslutades med en skön, lugn kväll. 
Storebror hade sin första dag tillbaka på dagis idag efter typ 3 veckors jullov. Han va supertaggad! Övertaggad kanske för han bröt ihop totalt när väl han och pappan skulle åka. Till slut hulkade han fram att han ändå ville att mamma skulle lämna honom och pappa hämta. Så jag åkte till dagis i mysbyxor och mannens tröja (med pyjamasen under), halvt sminkad och håret på sniskan. Skulle på begravning en timme senare...
Men sen har det varit en bra dag. Efter dagis tog jag mina pojkar och fikade på stan medan pappan gjorde annat .
Nu ikväll har mannen bakat hålkakor, supergoda!! 
Så ikväll kan jag sluta mina ögon och vara nöjd. Hoppas bara lillebror sover gott inatt och att storebror är på bra humör imorron! 

Lillebror som numer sitter alldeles själv . 


Storebror med gröna faran.



Kommentera här: