En ytterst ovälkommen gäst....

Idag har jag haft sällskap av min huvudvärk, hela dagen! Och en trotsande treåring och ovanligt gnällig, klängig och mammig lillebror. Suck. 
Hubudvärken har hela tiden legat på gränsen till migrän...efter en heldag är jag nu helt slut. Så snart mannen kommer hem från jobbet ska jag låsa in mig i badrummet och ta en lång dusch! 

Sen är jag nog redo för fredagsmys. Om inte så hjälper säkert kladdkakan som står alldeles varm och nygräddad (lr nybakad...vad säger man egentligen..gräddar man lr bakar man en kladdkaka?!).


Dagens...Lillebror är aldrig kvar där man lämnar honom, fast han inte börjat krypa ännu...var ska detta sluta?!!!


Nu ska jag bita i och överleva de sista minutrarna innan mannen kommer hem...


Föresten, vad har ni där ute för allahjärtansdag-planer? Vi ska lämna bort pojkarna och fara på galej, överraska mannen med lite av varje.
Vanligtvis är det han som bokar och fixar när vi ska iväg, men inte den här gången  ;)




Kommentarer:

1 Ester - ett kreativt liv:

skriven

Usch och fy för huvudvärk! Det är så jobbigt när man inte har något annat val än att bara bita ihop och köra på som vanligt ändå. :/

Låter som mysiga alla hjärtans dag planer! Här så blir det bara lite hemmamys med tårta och annat gott. :) ha en fin dag! Kram

Svar: hemmamys m tårta låter ju inte fel, speciellt inte om det är en estertårta ;-) ha en mysig kväll!
Emelie Martinsson

Kommentera här: