dejten

Det blev en härlig dag till slut, fick till och med en sovmorgon. Om man nu kan kalla att vakna 07 för sovmorgon...
Lillebror somnade om efter frukosten och sov fram till lunch, hurra för det. Då hann jag fixa och packa inför kvällen. Bröderna sover hos farmor och farfar medan jag och mannen har varit på bio och middag med goda vänner. Hoppas vi kan sova länge imorrn nu när vi ändå har möjlighet. 

Detta är första natten borta för lillebror. Det går säkert hur bra som helst, men det känns tomt och konstigt. Storebror lovade att ta hand om honom <3 


En tvåbarnsmamma som investerat i ett rött läppstift (första NÅGONSIN!) inför dejt med mannen



Kommentarer:

1 Ester - ett kreativt liv:

skriven

Du är grymt snygg i läppstiftet! :D Förstår att det måste kännas konstigt att lämna för första gången... Jag kommer att sova borta en natt i april för första gången jag med och det känns redan lite nervöst. :P

Svar: storebror sov borta första gången när han redan va 6månader, men lillebror har inte gjort det förrän nu vid 8 månader. vi sov iaf gott med en liiite sovmorgon o pojkarna detsamma.
läppstiftet fick godkänt av både mig o mannen ;-) storebror däremot ifrågasatte det hela
Emelie Martinsson

Kommentera här: