att inte kunna andas...

Alltså att vara täppt i näsan kan vara bland det värsta jag vet! Tänk er att vakna mitt i natten av att man inte kan andas och att det bultar i hela ansiktet. Typ så har jag haft det sedan jul. Men de sista dagarna har det förvärrats av en smygande förkylning. Suck. Köpt en ny nässpray jag hoppas ska hjälpa på lång sikt...för just i detta ögonblick hjälper den ingenting, INGENTING!!! Smyger in i köket emellanåt och tar lite av storebrors vanliga nässpray, den hjälper iaf nu. Får ligga med huvudet i högläge inatt, igen. 

Imorrn ska jag smita ifrån denna sjukstuga en stund för att handla lite och hejja fram eksjös volleybolldamer. HEJJA HEJJA! Skulle haft med mig storebror men han har ju haft feber hela dan idag så han och lillebror får va hemma med pappan.


Så här har vår förmiddag spenderats...i stora sängen framför paddan 


Eller så här...sovandes i stora sängen framför paddan


Älskade unge, hoppas verkligen du mår bättre i morgon! 
Att det ska va så slitigt för både kropp och själ när barnen är sjuka. De har aldrig varit så här sjuka så här många dagar på raken innan. Och de behöver inte göra om det! 



Kommentera här: