Det händer grejer...

Här hemma har det hänt grejer i veckan. 
Jag började veckan med en långpromenad i passande kläde ro h väder. Härligt! Mindre härligt med träningsvärk och öm kropp. Men ett steg i rätt riktning i alla fall.
Sedan blev det ett besök hos frisörEvelina...kapade av det mesta av trasslet, skönt. Men oj så ovant och konstigt det känns. Så här några dagar senare har jag fortfarande inte vant mig. Men det kommer nog. Ska bara komma på hur det ska se ut på lördagens bröllop...tänk tänk... Om jag ändå kunde packa ner frisörEvelina i väskan...

Idag har jag och mannen bakat. Han en morotskaka men frosting och jag testade ett nytt kladdkakerecept. Eller nytt och nytt...blandade i en påse kinapuffar bara. Men så gott det vart! Med lite vaniljglass till så vart det farligt gott. Värt att göras igen!


Värt att testa!!!

Nu ska jag sova...är tanken i alla fall. I morgon styr vi bilen mot huvudstaden för en liten familjeträff och sedan bröllop. Detta bröllop ser jag lite extra fram emot.

Så...godnatt 😄





Kommentera här: