Slutkalasat

Äntligen är detta kalasande till ända. Här ätit så mycket tårta och godsaker så det snart sprutar ur öronen på mig...
Men så gott! 
Gjorde egna tårtor till storebrors två kalas. Använde mig av ett enkelt grundrecept för bottnarna. Sen hade jag chokladmousse, hallonsylt och grädde mellan. Vit marsipan ovanpå, ätbart foto och lite stjärnor mm av sockerpasta. Lite kul att oyssla med men framför allt roligt att se storebrors min när han fick se tårtorna. 

Tårta 1 & tårta 2


Men vad trött man kan bli av att bara äta och kalasa. Nu ska jag försöka sova för att orka med morgondagen. Nästa vecka ska jag sova och vila, inget annat! (Jo jag vet det kommer säkerligen komma en massa i kalendern men kust nu njuter jag av att inte ha något inskrivet!)


Nu checkar jag ut!



Kommentera här: