Ny modell mitt i veckan

En onsdag mitt i veckan...i mitten liksom. Lite sådär kan jag känna ibland, att jag är mitt i...i mitten. Av allt, alla, vad som. Lite vid sidan av fast ändå mitt i. Försöker styra upp det hela och fet får för det mesta rätt bra. Men ibland så liksom stannar allt av. 

Den här veckan har gått lite upp och ner. Jag har i alla fall haft inspiration, tid och snälla barn så jag har kunnat sy och pyssla. Som balsam för själen!

#emsdesign

Jag har sytt lite beställningar samt testat ny modell för babymössor. Den satt som gjutet på lillebror, toppen. Sen har jag möblerat om lite bland mina sy-grejer. Flyttat ner det mesta en våning och gjort det lite mer lättillgängligt. 

I morgon bär det av mot mina föräldrar för en långhelg guld med bad, härliga vänner, släktträff och god mat. Tummen upp för det!

God natt!




Kommentera här: