Tar tillbaka allt!

Just i skrivande stund tar jag tillbaka alla mina tankar om att magen är på bättringsvägen (matmagen då, bebismagen verkar må hur bra som helst)...i stora drag så är den väl det egetligen...men inte JUSST NU! 😡
Åt pannkakor vid kl.16 med lillemannen, smarriga pannkakor gjorda på laktosfri mjölk, fettsnåla och nästan nyttiga...sen åkte vi för att möta upp pappan och handla lite. När vi kom hem fick jag ruuuuusa in för att hinna på toa. Kallsvettig med ont i magen. SUCK! Att jag sen 30minuter senare skulle va nere på stan för att fota gjorde inte saken bättre. Men på grund av regnet så kom de hem till mig och jag kunde göra ett bra jobb i en trygg (toanära) miljö. Har nog aldrig varit så tacksam för regn innan. 
Behöver jag säga att jag är trött på det här?!!!

Jag må se glad och välmående ut, men stundvis så är det precis tvärt om!





Kommentera här: