Liiite bättre...

Nu kan jag säga att jag ser ljuset i tunneln. Förkylningen/allergin börjar släppa sitt hårdaste tag, öroninflammationen och allt den kom med har gått vidare. Nu är det bara magen, fogarna och orken som är som de är. Ja den där förkylningen finns ju där men inte lika påträngande störig som innan!

Det blev Valborg i Skövde! Jag bet ihop, satte mig på tåget tillsammans med lilleman och for. Vi hade det toppenkul! 
Han älskar ju att åka tåg. Väl på plats i kyrkan sen på kvällen så fanns det så mycket att titta på att han sprang omkring hela kvällen, med ett stort leende på läpparna mest hela tiden. 

Lilleman tittar och beundrar...

Igår blev det en riktig boa-dag här hemma. Svärmor kom förbi och vi städade och plockade, förberedde plats för minis ankomst. Efter en stund satte jag mig vid symaskinen och knåpade ihop en ny snuttefilt av tyg jag köpte i Skövde. Mini måste ju ha egna snuttisar...kan ju inte ta från lilleman!

Efter en fika på stan följde lilleman med farmor hem och där va han hela kvällen och hjälpte till med diverse projekt. Ja han sov ju över oxå. 
Så vi hade en lugn kväll hemma, städade det sista och åt gott. Jag hade fixat hem jordgubbar som jag doppat i choklad (sååååå gott), vattenmelon och annat gott. 

Man får passa på 
när lilleman inte är hemma. 


Nu ligger jag här i sängen, klarvaken innan klockan ens blivit 07...jag som skulle ha sovmorgon...

Kommentarer:

1 Emelie :

skriven

Mm.. Smaskigt med jordgubbar! :)

Kommentera här: