Äntligen!

Ja så äntligen har vi fotat lillemannen och magen... Ja inte så som vi tänkte men ändå några foton. Hade ju som jag skrivit innan besök av ett gäng musiker som skulle fotas, när de gått passade vi på att fota lillemannen innan det var dags att sova. Han är en riktig modell som posar och njuter framför kameran.

Jag däremot hade en timme innan värsta magknipet och var helt slut, blev och svettig...men vad gör väl det? Ingen som tittar på det när jag har magen i vädret och lilleman flinar sitt finaste!

Nu ska vi bara set till att ta de där bilderna som vi tänkt ta...som vi aldrig hann med när lilleman låg i magen. Han kom ju två veckor för tidigt och sabbade min planering ;)

 
Min älskade lilleman och hans bebis
(han säger själv att det är hans och mammas bebis)
 
 

Kommentera här: