Igen!

Nää nu har det gått så där lite för länge sen sist igen. Det har hänt en hel del så man vet liksom inte vars man ska börja berätta...

Får ta helgen först kanske. 
Våren har kommit med bestämda steg denna helg. Sol och åter sol! 
Fredagen tillbringades mestadels hos svärföräldrarna, och medan lillemannen sov middag passade jag på att luncha med mannen inne i stan. Lyxigt! Lördagen blev en heldag i Värnamo och PLU (Pingst LedarUtveckling). Lillemannen va hos farmor & farfar och myste. Dagen var mycket bra och gav så många intryck och tankar att jag nästan somnade under sista föreläsningen...inte för att den va tråkig utan för att jag helt enkelt va sååå trött! Men nu känner jag mig taggad för vissa projekt och har fått ett ännu större hjärta för min församling. 
Idag, söndag, va vi i kyrkan och träffade goda vänner och firade gudstjänst. Eftermiddagen tillbringade vi tillsammans med svärfar i solen. Första grillningen för mig i år. Jag älskar`t! Lillemannen däremot var väl inte helt såld direkt...
Tänk att få njuta av solen så här i mars! 


Nu slår snart hjärnkontoret igen vare sig jag vill eller inte...trots att bebis utövar gymnastik i magen. 

Så god natt & tack för idag!



Kommentera här: