En bra dag!

Idag har vart en bra dag, den bästa på länge!
 
Jag fick gjort det jag tänkte på förmiddagen medan lillemannen var på dagis. När tiden var inne packade jag lite fika och tog en solig promenad för att hämta honom och sedan begav vi oss till lekplatsen. Där skrattade och lekte han länge och väl. Vi vågade till och med mata änderna, jippi!
På vägen hem trodde jag min blåsa skulle explodera...men jag hann hem! Väl hemma var vi ute en bra stund till, jag hängde tvätt (nej inte ute!) och lillemannen lekte med sin traktor. Så ljuvligt att bara kunna vara ute utan att frysa halvt ihjäl! Hoppas det fortsätter vara så här barmt ett tag nu.
 
Men aj aj aj min stackars kropp. Känner nu att jag får betala för allt vi gjort idag. Men men, det fick det vara värt!!
 
 
Min underbara lille pojk, tänk att man kan älska någon så enormt?!

Kommentera här: