Konsten att kunna njuta...

Det är något jag verkligen måste lära mig...att kunna njuta. 
Den här veckan har ju vädret verkligen varit kanon och man har kunnat vara ute från tidig morgon till sen kväll. 
Tyvärr har lillemannen varit full av humörsvängningar och hyss. Hade jag haft mer ork så hade det säkert inte märkts av på samma sätt men nu finns verkligen ingen ork att ta itu med alla utbrott och påhitt. Fast hade jag haft mer ork hade jag säkert inte varit gravid och det är nog det han reagerar på för tillfället, undrar då hur set ska bli när bebis bestämmer sig för att kika ut...

Det ändå skönt att lillemannen kan vara ute mest hela tiden och pyssla med ditten och datten. Och att vi kunnat bara hos farmor & farfar mycket har underlättat, även att mina föräldrar kikat förbi då och då är till stor hjälp.
Men stackars lilleman som säkert bara känner sig ivägen och undanskuffad...hoppas på bättring när bebis kommit och pappan i familjen har pappaledigt, semester och sen pappaledigt igen. Vardagen ser vi igen till hösten, SKÖNT!

Kanske dax att skaffa sandlåda till alla maskiner...


Kommentera här: