Bra början!

Det här året börjar bra! Ja det förra slutade väldigt bra oxå men framför allt i gott sällskap! God trerättersmiddag hos oss med mycket skratt och sen godis och ännu mer skratt fram till tolvslaget. Då gick alla ut för att kika på himlen. Jag däremot stannade inne ifall lillemannen skulle vakna av allt pangande...men icke då, han sov som en stock. Skönt det!
Jag hade finklänning på mig hela middagen igenom..sen tröttnade magen på att vara instängd så jag svidande om till tjusiga mysbrallor istället. Superskönt!

Ja och sen har det fortsatt så...i mysbyxor. Fast en långpromenad om dagen har det blivit. Känner mig piggare och orkar mer nu. Fast ryggen håller inte riktigt med om det...men de där promenaderna får den allt stå ut med, resten av kroppen mår ju bra av dem!

En kvällspromenad med familjen. Tummen upp!

Hur har ditt nya år startat? Några nyårslöften kanske? Jag har inga alls det här året. Jo att jag ska äta det jag tycker om och bara njuta!

Men nu ska jag sova, bland det bästa jag vet :D



Kommentera här: