Det är som det är...

Ja det är ju så...att det är som det är. Men jag önskar nog ändå att det vore lite annorlunda, att jag vore lite mer frisk och pigg. Är för närvarande inne på min sjunde förkylning denna graviditet. Denna förkylning bjuder dessutom på halsont, hosta och öroninflammation! Suck! Vill bara att detta ska försvinna och att jag de resterande ca 60 dagarna ska kunna njuta och få må bra. 

Innan denna hemska förkylning slog till hann vi med en stund ute på Royalsplatsen. Vi grillade korv, fikade och fiskade. Lillemannen trivdes som fisken i vattnet..haha! 
Men efter grillningen tog genen över i min kropp så jag tog bilen och for hem. De andra vart dock kvar och hade en skön eftermiddag/kväll i skogen. Det är så underbart att se lillemannen njuta och ha roligt i skogen. Han leker, tjoar och skrattar. 

En lycklig kille som för första gången fick fisk. 

Idag blir det en lugn dag...så som de flesta dagar blir här hemma. Grabbarna fat till kyrkan medan jag stannar hemma. Jag mår inte tillräckligt bra för att bara bland en massa folk tyvärr... Men det ska det, MÅSTE DET, bli ändring på snarast! För jag och lillemannen tänkte ju fara hem till Skövde över Valborg för att träffa folk där, då kan man ju inte va sjuk!






Kommentera här: