Produktiva dagar...

Igår när lillemannen va på förskolan hade jag skaparvrrkstad hemma. Så skönt och så roligt så tiden flög iväg. Det blev mössor och buffrar (buffers, buff..jaja ni fattar) till två underbara små barn. 
 
Idag tog jag mig i kragen och dammsög hela stora huset. Kändes skönt efteråt. Tvättade dessutom 3 maskiner med tvätt! (Skryt skryt...men gött känns det!)

När jag hämtat lillemannen på förskolan begav vi oss till bästa Evelina på Stadskällaren för att klippa till kalufsen på honom. Han skötte sig kanon och det blev så fint i håret! Nu ska han inte störas av håret i ögonen längre. 
Nu ska vi bara få väck hans förkylning så är allt tipp topp. 




Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Vilken snygging!
Jag funderar på om jag ska gå med Haylie snart. Dock tror jag att hon inte kommer gå med på det. Gillar inte nya saker.. :/
Ha en fin helg! kram

Kommentera här: