Ännu en kväll

Här hemma har vi tydligen svårt att sova...lillemannen tycks inte komma till ro. Trots att han var supertrött och nästan somnade i mitt knä nere i soffan...så nu sitter jag i sängen bredvid honom och håller handen , som förr. 
Mannen är iväg ikväll så givetvis liksom, gäsp. 

Har haft min mamma här några dagar. Skönt att få pausa mitt i allt och andas lite, det tackar jag för. Dessutom fått kylskåpet avfrostat, rensat, sorterat och påfyllt med köttbullar och massa paj. Man får så mycket gjort när någon annan kan underhålla lilleman!
Idag kom dessutom min pappa på besök. Mycket uppskattat av lillemannen som frågat efter morfar sedan mormor kom. De hade tydligen massa viktigt att prata om...

Pågående process...

Morfar & lilleman talar om livet...

I morgon ska vi ta det lugnt jag och den lille...så gott det går ;)
Men vi ska hålla oss flytande iaf!!

Kommentera här: