Vädret verkar fatta läget...

Idag har vädret verkligen matchat mitt sinne. Somnade igår med sprängande huvudvärk och vaknade inatt med fruktansvärd migrän. La mig i soffan då jag trodde jag skulle kräkas så där låg jag tills mina pojkar klev upp för att äta frukost. 
När mannen åkte till jobbet låg jag i en hög på golvet och grät... Men tog mig i kragen och cyklade med lillemannen till dagis. Där fick jag ta farväl av en ledsen liten pojk :( Väl hemma la jag mig på soffan och vaknade tack och lov utan huvudvärk, illamåendet var dock kvar. Men nu så här på eftermiddagen har även det lugnat mer sig och jag har fått i mig lite rostebröd och ett äpple. 

Men INNAN huvudvärken slog till igår hade jag och lillemannen en playdejt med Maria och lilla underbara Emilia. Så roligt och verkligen på tiden!!!


Kommentarer:

1 Emelie :

skriven

Vilka sötnosar!

Kommentera här: