Svettig familjefotogtafering

Idag har jag fotat en familj här hemma i min lilla studio...en stor familj. Men så kul det var! Jag va så nervös så jag mådde illa innan och svettades som en gris under tiden, men efter kändes det gott! Passade även (eller som vanligt kanske) på att fota lillemannen när grejerna ändå var framme. Och han charmade ju som vanligt, en riktig linslus. Bilder kommer! 
Detta var kaaaanske ett steg mot drömmen att starta eget...KAAANSKE!
Nu kommer perioden då det blir fotat här och där. Kul! Då får jag tid att suga på den där karamellen ett tag...

I morgon ska jag spela på en annan av mina strängar, dansen. Det är roligt att damma av de där stegen ibland och röra på höfterna. 

Men först väntar en het dejt med sängen. Jag hoppas verkligen den blir het för jag jag fryser och är vansinnigt trött. Det har jag varit om kvällarna hela veckan nu. Jag som inget speciellt gör om dagarna blir så trött så jag mår illa  redan vid åtta-tiden om kvällarna...gäsp. Blir nog bättre till våren...


Den här tröttheten jag har verkar inte ha smittat av sig på sonen...

Kommentera här: