här sitter jag...

...klarvaken men ändå helt slut. Har som gröt i huvudet, det är fullt med information, bilder, bildtexter, kodning hit och kodning dit. Sitter med spännande (läs skrämmande) saker på jobbet som stör min sömn och koncentration. Men jag ska ta mig igenom detta som jag gjort med alla andra utmaningar på jobbet. Känns ändå i grund och botten roligt och spännande!

Sen ska vi ju (jag & mannen) på bröllop i morgon. Underbara Sara & Micke gifter sig och vi ser verkligen fram emot att få ta del av dagen!
Jag ska för först gången klämma mig i en liten, tight klänning. Bara det är ju kul ;)
Men det krävs lite planering och tankeverksamhet för att få morgonen att gå smidigt...och som ni säkert förstått så är det lite långsamt uppe i hjärnkontoret för tillfället. Som tur är kommer mina föräldrar och ska ha hand om Lillemannen.

Men nu ska jag allt sova...nu. Ja eller snart i alla fall, senare... Suck.




Kommentera här: