full rulle...

...har det vart för familjen mest hela veckan. Det har mest varit firande av farbror M som fyllde 25 i början av veckan. 3 gånger här jag och lillemannen firat, och givetvis sträckt ut en hjälpande hand bär paketen skulle öppnas.
Sen här vi ju träffat goda vänner och bara haft det gott. Vi har till och med startat grillsäsongen! Så gott och efterlängtat. Nu fattas bara att kunna sitta ute och äta maten oxå!
Jag försöker allt jag kan att njuta (av allt och alla) nu mina sista dagar som mammaledig! Vet ju inte när det blir nästa gång...

Men peppad av nytt jobb, framgång med viktnedgången och solens strålar har jag nu startat min nya rutin att springa! Sprang 2,2km ute i fredags och idag (söndag) blev det minsann 2,5km inne på löpbandet. Men ojojoj så fantastiskt man känner sig! Tills man ska resa sig ur soffan och inser att man inte kan på grund v träningsvärk...

Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Va duktig du är!!

Kommentera här: