idag...

...började som en bra dag. Vi vaknade alla på strålande humör. Lillens feber o kinkiga humör verkade va borta o solen strålade. Efter frukost masade vi oss ner till soffan för lite frukost för mig o lek för lillen. Efter ännu mer mat somnade han som en stock, så jag klädde på honom, bäddade ner honom i vagnen o körde ut honom på trappen. Medan han sov hann jag städa undan lite o fixa.
Vi hade finbesök av två fina flickor och deras fina mammor. Haylie hade mamma och Ozzy med sig, Emilia (som sov sig igenom hela besöket) kom med sin färgglada mamma som Eli blev lite förtjust i.
Efter ca 3 timmar ute på trappen vaknade äntligen Eli och då var det dags för första smaktestet av kyckling. Vilken succé! Hurra!

Efter ännu en sovstund ute på trappen kom kinkigheten tillbaka och nu ligger han på golvet och undersöker mitt ansikte noga. Går jag längre bort än 30cm blir han ledsen...snart kommer pappan hem!

Men jag har iaf hunnit göra klar tofflorna till min mamma :)



Kommentera här: