glömde ju...

...berätta att lillskrutten fått sina första vaccinsprutor i veckan. Det va inte alls kul för honom. Han skrek som en stucken gris och är fortfarande inte riktigt sig själv :( Han sover och äter massor. I natt sov han i 10 timmar i sträck...

Men han sköter sig ändå när det gäller. I torsdags träffade han ju som sagt kusinerna i Fristad. Eli skrattade och var på sitt alldeles bästa humör hela besöket.

Idag har han träffat gammelmorfar (min morfar) med fru. Mycket kul. Sist vi träffade dem satt jag med värkar och var helt slut på...dagen efter föddes Eli. Så det är ju 3månader sedan sist ;)

 

vaccindax och efterkommande sömn

lillkusinen G och Eli

fyra generationer...

 

I morrn är det återigen dax för kusinträff. Det ska bli roligt! Min farfar kanske kommer oxå..han har inte träffat Eli ännu så det blir spännande och se hur gubben reagerar ;)

 

 

Men vi ska även få krama om världens bästa Madde i morrn! Jag älskar att få visa upp min skatt för mina gamla vänner ;) Madde skickade små söta skinnfloppisar när Eli var nyfödd.

(de till höger här)

 

Efter kalasandet i morrn är det tid att fara hem till smålandet igen.

 

 

/ems

Kommentera här: