ännu en fredag...

...snart till ända.

Ibland är det bara för tråkigt att gå hemma och inte ha några planer för dagen. Den går så mycket långsammare då och jag kommer deffinitivt inte ut nåt. Mne jga har vart superduktig den här veckan och gått en massa...så en dag inne är inte hela världen. Men så får jag minsan inte fortsätta tänka om den här kroppen ska bli tight och orka.

Men som sagt så har jag gått en massa den här veckan. I onsdags blev det en "liten" promenad på 9,3 km!!!

Eli har börjat krångla med maten på eftermiddagarna och kvällarna. Han vill äta ofta! Eftersom jag ammar honom fullt så blir dte ju lite jobbigt... Men efter ett samtal till BVC ska vi nu testa att mata honom en gång i timmen under en dag för att få igång systemet igen. Vill inte börja med ersättning i första taget...dessutom är det snart dags för gröt :)

Han älskar att sitta upp! ...och att suga på tummen, MIN tumme ;) Han tuggar kanske mer än suger...

 

/ems

Kommentera här: