ny vecka...

...nya tag.
Nu har jag minsann tröttnat på känslig och spänd mage och ingen energi så jag stövlade iväg till hälsokostbutiken och handlade på mig diverse piller och vätska. Hoppas detta fungerar, annars är det ju bara att testa nåt annat. Men det vore så skönt att få energi och fungerande mage igen!

Helgen har gått till ända och snart även måndag. Vi tillbringade helgen i Skövde hos mina föräldrar, träffade min morfar och annan släkt och njöt av underbart väder! Det var vitt på backen (av vitsippor) och klarblå himmel.
Eli har börjat grina när han ska sova så det är bara att klä på sig och gå ut och gå med honom i vagnen så lugnar han så småningom ner sig och somnar. Håller man honom i handen sommar han några korta minuter bara. Och i bilen fungerar det bra att sova, så länge han slappnar av. Kan vara lite trist att klä på sig och gå ut sena kvällar bara...men vi hoppas på att detta bara är en kortvarig fas han går igenom.

Nu sitter Eli på farmors höft och tittar förundrat på när hon gräddar pannkakor...och jag, jag ska nog gå o lägga mig på soffan o vila ögonen (igen).

Kommentera här: