en promenad...

...lite då och då känns inte så farligt. Men oj va stolt man blir över sig själv när man vid dagens slut har gått över en mil :) men det känns i benen dagen efter! Idag vi "bara" gått ca 7km totalt. Men det känns bra det oxå. I morfar tog vi en sväng runt skogskyrkogården, så vackert! Och nu på eftermiddagen gick vi runda med farmor medan Eli sov i vagnen, han sov i TRE TIMMAR!

Nu sitter Eli i barnstolen och tittar på medan farmor lagar mat.

I går kväll började vi med nya nattningsrutiner. Vi vill få Eli att somna i sin egen säng och vid en rimlig tid. Inte i vagnen efter massa vaggande vid 22... Så jag tog första passet igår, gick upp med en lugn, vaken men trött Eli. Jag berättade lugnt att nu ska han sova, satte honom i vår säng medan jag bäddade i hans sen la jag ner honom. Han gnällde lite och jag höll honom i handen..."det här kan ta tid" tänkte jag. Men 10 minuter senare sov han!!!

Kommentera här: