Uppdatering...

Nästan en vecka sen sist jag skrev nåt. Det här är inte lätt när man har en uppmärksamhetstörstig son ;) Men nu sover han så då passar jag på.
Älskade lilla Eli har en kräk-dag...förmiddag iaf. Men nu sover han som sagt.

Jag tänkte jag skulle passa på att ge ett litet tips...Förra veckan beställde jag nappar från www.namnnappen.se, de kom i måndags. JÄTTESNYGGA! En uppsättning är från tre månader så de får ni ett utlåtande på senare. Men de andra kan han ha nu. Eli är inte överförtjust i nappar (skönt) men när han vill så tar han även de här nya. Snygga är de oxå. Kul med lite mer personliga.



Snygga eller hur?



Sen va vi ju på BVC förra veckan...Eli skrek och va hungrig mest hela besöket och jag svettades som en tok och hörde inte alls vad sköterskan sa. Hoppas på lugnare besök nästa vecka.
Men iaf så hade ju lillen gått upp, jättebra, i vikt!


Då får vi se vad siffrorna visar nästa vecka...

Kommentera här: