ingen bild idag...

...för idag har vart en seg, känslosam och lååång dag.
Har en brorsdotter som är sjuk, en som är en hjältinna och en som bara mår dåligt. Skulle så gärna vilja knäppa fingrarna så allt försvann...eller åtminstånde finnas närmare så jag kunnat göra nåt, mer än skicka sms.
Så när nu Eli inte vart på topp idag blev det lite för mycke. Tur att K kommer hem från jobbet sbart så han kan plocka upp mig och hålla om mig en stund.

Annars så är det upp och ner det här med att vara mamma och mammaledig. Jag ÄLSKAR min son och att få umgås så mycket med honom är det bästa :D Men han säger inte så mycet mer än skrik och jag får inte mycke gjort, segt.
Men nu är det lite som ligger i planerna iaf. Imorrn hoppas jag på fika (onsdagsvåffla) på Lyckan, på torsdag ska vi till BVC och på fredag kommer gamla elever och fikar hos mig.
Så den här veckan ska nog gå den med.

Ta hand om er!

Kommentera här: