en ny vecka...

... har börjat. Det blev en promenad till apoteket (igen) och fika med farbröderna. En bra start tycker jag!

Jag har beställt en bärsjal. Har testat lite hemma med de tyger jag hade sen innan och det funkar super så jag tänkte investera i en redig bärsjal. Ska även sy en egen tänkte jag, av tyg jag fått från Afrika. Alltid kul att ha fler! Det får mamma hjälpa mig med när hon kommer i veckan.
Vi har mycket kul att se fram emot den här veckan:
- Cellgrupp
- Svärmor/farmor kommer hem från sin norrlandstripp
- Mamma/mormor och pappa/morfar kommer på besök
- Brorsan kommer med sin familj
... så den här veckan ska nog gå den oxå.

Vi var ju på BVC förra veckan. Han växer så det knakar, är nästan uppe i 5kilo snart. Han växer och jag krymper, som det ska vara ;)





Ta hand om er!

Kommentarer:

1 Mormor:

skriven

Åååå....längtar så efter min guldklimp....

Kommentera här: